Neem contact met ons op
Hoe is Intermont te bereiken
U kunt ons op verschillende manieren bereiken. U vindt u onze contactgegevens onder aan de pagina of als u hieronder uw gegevens achterlaat, nemen wij graag contact met u op. Onze kantooruren zijn van half negen in de morgen tot vijf uur in de middag. Buiten kantooruren helpt onze telefonische antwoordservice u verder. U kunt ervoor kiezen teruggebeld te worden. Eén van onze medewerkers neemt dan contact met u op. Buiten openingstijden is het alleen mogelijk om een belafspraak in te plannen voor de volgende werkdag.
Hoe snel reageren wij?
Als u ons belt, staan we u zo snel mogelijk te woord. U krijgt in eerste instantie onze telefoniste aan de lijn. Zij zorgt er voor dat u een medewerker te spreken krijgt met alle benodigde kennis. U heeft in ruim 99% van de gevallen binnen 30 seconden iemand aan de lijn. Wij garanderen u in ieder geval dat u nooit langer dan 1 minuut hoeft te wachten voordat u een medewerker aan de lijn krijgt. U kunt ook een terugbelafspraak maken op een voor u passend tijdstip.
Uw vraag per mail of brief verwerken wij in maximaal 3 werkdagen. Bekijk hier het overzicht van al onze reactietermijnen.
Hoofdproces | Deelproces | Inkomen collectief Verzekering | Schadeverzekering |
Informatie over bestaande en nieuwe verzekeringen | Beantwoorden van vragen en informatieverzoeken | 10 dagen | 10 dagen |
Acceptatie van nieuwe verzekeringen en wijzigen | Uitbrengen van offertes | 10 dagen | 10 dagen |
van bestaande verzekeringen | Acceptatie en opmaak nieuwe verzekeringen | 10 dagen | 10 dagen |
| Verwerken van wijzigingen van bestaande verzekeringen | 10 dagen | 10 dagen |
| Verzoek tot beëindiging verzekering | 10 dagen | 10 dagen |
Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen | Verwerken van schadeclaims en uitbetalingsverzoeken | 10 dagen | 10 dagen |
Klachtenbehandeling | Klachtenbehandeling | 10 dagen | 10 dagen |
Contactformulier